Inici
Projecte digital
Itaca
Aquest centre és...
Campus virtual
OpenFPnet
El nostre centre
Estudis
Fons Social Europeu
Aquest Centre té accions cofinançades pel FSE
Curs acadèmic
AMPA
Correu GVA
Login
|
|
/
Activitats extraescolars
 El dimarts dia 24 de març a l'Auditori de Castelló es van lliurar els diplomes de l' excel·lència en el rendiment acadèmic dels alumnes de Primària que van acabar el curs 2013/2014. Felicitem a tots els guardonats però especialments als guardonats que ara són alumnes del nostre centre: Bianca Derda, Maria González, Marta Mejías, Ramon París, Lara Rodríguez i Marina Segura. Veure fotos
FELICITATS A TOTS, ALS SEUES MESTRES I A LES SEUES FAMÍLIES!
/
Proves Lliures d'FP
AL COROMINES NOMÉS HI HA OPCIÓ DE PRESENTAR-SE PER A L'OBTENCIÓ DEL TÍTOL DE TÉCNIC SUPERIOR D'ADMINISTRACIÓ I FINANCES [Per a altres títols consulteu els annexos de la resolució a partir de la pàgina 7] INSCRIPCIÓ des del 14 D’ABRIL al 24 D’ABRIL RESOLUCIÓ de 5 de març de 2015 de la Direcció General de Formació Professional i Ensenyances de Règim Especial, per la qual es convoquen proves per a l’obtenció dels títols de Tècnic i de Tècnic Superior de Formació Professional (DOCV Num. 7488/18.03.2015) Tota la informació a la pàgina de Conselleria
/
Proves d'accés a cicles

Requisits- No tenir el requisit d'accés directe(*) i voler sol·licitar l'admissió a cicles formatius d'FP, tant de grau mitjà com de grau superior [Veure Admissió curs 2014-15].
- Tenir 17 anys o complir-los l'any de realització de la prova per a grau mitjà i respecte al grau superior, tenir 19 anys o complir-los l'any de realització de la prova o 18 anys, si es vol accedir a un cicle de grau superior a patir d'un cicle de grau mitjà de la mateixa família professional o relacionada.
Inscripció del 14 D’ABRIL AL 4 DE MAIG A T E N C I Ó : Aquesta inscripció NOMÉS és vàlida per a presentar-se a les proves d'accés. També HAURÀS de fer la inscripció als Cicles, tot i no haver fet la prova.
Realització de les proves (*)Accés directe per a sol·licitar l'admissió a: - Cicles de grau mitjà: Graduat en ESO, Batxillerat, Cicle formatiu de grau mitjà o superior acabats, BUP, FP-I, FP-II, Titulació Universitària.
- Cicles de grau superior: Batxilletat, Cicle formatiu de grau superior acabat, COU, FP-II, Titulació Universitària.
______________________________________ DOCUMENTACIÓ PER A L'INSCRIPCIÓ prova d'accés GRAU MITJÀ. - SOL·LICITUD D'INSCRIPCIÓ EN LA PROVA D'ACCÉS ALS CICLES FORMATIUS DE GRAU MITJÀ (obligatori)
- DECLARACIÓ RESPONSABLE (obligatori)
- EMISSIÓ TAXA ADMINISTRATIVA (obligatori)
- PRESENTACIÓ DE DOCUMENTACIÓ JUSTIFICATIVA DE LA SOL·LICITUD D'EXEMPCIÓ PER A LA PROVA D'ACCÉS ALS CICLES FORMATIUS DE GRAU MITJÀ (obligatori, si es el cas, i es presenta després de la data d'inscripció, i fins el 15 de juny)
DOCUMENTACIÓ PER A L'INSCRIPCIÓ prova d'accés GRAU SUPERIOR - FULL D'INSCRIPCIÓ EN LA PROVA D'ACCÉS A CICLES FORMATIUS DE GRAU SUPERIOR: (obligatori)
- DECLARACIÓ RESPONSABLE (obligatori)
- EMISSIÓ TAXA ADMINISTRATIVA ( obligatori)
- PRESENTACIÓ DE DOCUMENTACIÓ JUSTIFICATIVA DE LA SOL·LICITUD D'EXEMPCIÓ PER A LA PROVA D'ACCÉS ALS CICLES FORMATIUS DE GRAU SUPERIOR (obligatori, si es el cas, i es presenta després de la data d'inscripció, i fins el 15 de juny)
Tota la informació de la convocatòria (DOCV) Consultar a la web de la Conselleria (Orientacions, exemples d'altres anys, etc.)
/
Admissió i matrícula
Terminis d'inscripció ORDINARI: ATENCIÓ: Els assistents s'activaran dins del termini d'inscripció - ESO i Batxillerat, del 25 de maig al 01 de juny
- FP de Grau Mitjà i Grau Superior, del 21 de maig a l'1 de juny
Terminis d'inscripció EXTRAORDINARI (ATENCIÓ JULIOL !!): - ESO i Batxillerat, del 14 al 15 de juliol
- FP de Grau Mitjà i Grau Superior, del 14 al 15 de juliol
[OPCIONAL*] S'ha activat la possibilitat d'omplir i imprimir la sol·licitud d'admissió telemàticament per a l’ESO i Batxillerat. També es pot tramitar personalment al centre. [OBLIGATORI*] EXCLUSIVAMENT TELEMÀTIC per a cicles formatius CFGM i CFGS
/
Activitats extraescolars
Dijous 12 de març, una part de l’alumnat del segon cicle de l’ESO i 1r de batxillerat de l’IES Joan Coromines van visitar Barcelona.
Veure fotos Al matí van assistir, al Teatre Nacional de Catalunya, a la representació de l’obra Tirant lo Blanc, a càrrec de la Jove Companyia del TNC. La versió teatral d’aquest clàssic de la literatura catalana va permetre que els estudiants conegueren la part més humana del cavaller Tirant i gaudiren d’un espectacle molt divertit i ple d’aventures . Els episodis amorosos de Tirant a Constantinoble i la recreació de batalles i estratègies bèl·liques captaren totalment l’atenció d’aquests adolescents que, prèviament, ja havien treballat l’obra a l’aula. Llegir més...
/
Activitats extraescolars

L'alumna de l'IES Joan Coromines, Carla Masip Gimeno, ha resultat campiona d'Espanya d'atletisme en la modalitat de 800m júnior. La seua marca va ser de 2,1105 minuts, un dels 10 millors resultats de la història de l'atletisme d'Espanya en 800m júnior femení. El seu objectiu és d'ara fins a juliol rebaixar esta marca per aconseguir la mínima i participar als campionats Europeus.
/
Activitats extraescolars
 Recorregut en Minecraft de l'IES Joan Coromines de Benicarló, realitzat per l'alumne de 3r de PDC Àlex Rodríguez amb la col·laboració del professor d'Informàtica Lorenzo Otero. Veure vídeo
/
Activitats extraescolars
 El passat 10 de març, una vintena d'alumnes de Religió, de 3r i 4t de l'ESO van tenir ocasió de participar en la "Setmana de Cinema Espiritual" que cada any s'organitza en les diverses diòcesis de Catalunya. Vam tenir ocasió de veure la pel·lícula "Gravity". Més...
/
Activitats extraescolars

EXPOSICIÓ "La mare que em va parir" A l'IES Joan Coromines hem celebrat el dia 8 de març amb diverses exposicions, una d'elles amb el lema La mare que em va parir. Es tractava que l'alumnat i el professorat portara la foto d'alguna dona del seu entorn i que afegira la relació de tasques que aquestes dones realitzaven i/o realitzen. L'objectiu era posar de manifest com la majoria de les dones són les que fan els treballs no remunerats, tradicionalment han estat relegades a l'àmbit domèstic i no han tingut cap reconeixement fora de l’escena privada. Paral·lelament, l’alumnat que fa plàstica a 3r i 4t d'ESO han manipulat el quadre “La jove de la perla” de Vermeer, ubicant-la en un entorn laboral fora de la llar, assignant-li una professió remunerada i en els oficis més diversos. Veure fotos
/
Activitats extraescolars
GUERRILLA GIRLS, CONSCIÈNCIA DEL MÓN DE L'ART Exposició virtual Els alumnes de 4 eso presenten l'exposició: GUERRILLA GIRLS, CONSCIÈNCIA DEL MÓN DE L'ART, per donar a conéixer els cartells del grup nord-americà d'artistes feministes, traduïts al valencià. Més...
|