Inici
Canal Telegram
Projecte digital
Itaca
Aquest centre és...
Campus virtual
OpenFPnet
El nostre centre
Estudis
Fons Social Europeu
Aquest Centre té accions cofinançades pel FSE
Curs acadèmic
AMPA
Correu GVA
Login
|
|
 Tema: Activitats extraescolarsEls elements nous publicats en aquest tema sn els segents
/
Activitats extraescolars
L'IES Joan Coromines va participar, diumenge passat quinze de maig, en la Primavera Educativa que se celebrava a València. Les alumnes de 3r d'ESO Emma Llorach, Nazarena Nogueiras i María Reguera, en representació del centre, van presentar un treball realitzat en la matèria "Comunicació Audiovisual". Es tracta d'un curtmetratge produït, per complet pels alumnes de l'assignatura, sobre l'assetjament escolar. Van ser elles, com a ponents, que van explicar al públic de la sala de conferències del Centre Cultural i Esportiu La Petxina, el procés de producció del curt. El seu treball i la seua intervenció van ser molt ben valorades pels assistents, la qual cosa ens omple d'orgull a tota la comunitat educativa del Coromines.
/
Activitats extraescolars
L'alumna de Religió de 1r de Batxillerat, Fàtima Bouchiha, ha resultat guanyadora absoluta de Tot Catalunya, en la categoria de Batxillerat, del Concurs Bíblic de Redacció.
Es Tracta d'un concurs que s'oferta cada any a totes les diòcesis amb seu a Catalunya, entre elles la de Tortosa. Cada any solen participar uns 60.000 alumnes en les diverses modalitats. Pel que fa a la modalitat de Redacció s'han presentat al voltant de 800 participants. Ens sentim orgullosos que la guanyadora del primer premi en aquesta modalitat siga alumna del nostre Institut. Enhorabona Fàtima!
/
Activitats extraescolars
Álvaro Serrano Juan classificat per la fase autonòmica
El passat dissabte, 7 de maig, 15 alumnes de 2n, 3r i 4t d’ESO de l’IES Joan Coromines van participar en la XXVII Olimpíada Matemàtica, a la província de Castelló, que enguany es celebrava en les instal·lacions de l’IES Botànic Cavanilles de la Valld’Uixó. [Llegir més...]
/
Activitats extraescolars
[Veure fotos]
Els alumnes de 2n de l'IES Joan Coromines, acompanyats pels professors d'Educació Física Esther Santos i Javier Mateu,i Eva Vela de E.P.V, van visitar el passat dimarts 3 de Maig, el espai a la natura de La Serra d'Irta.
L'objectiu d'aquesta sortida va ser realitzar la pràctica d'un esport en el medi natural: Senderisme, fer una pràctica de dibuix i fotografia en el medi natural de paisatges de costa i muntanya en una sessió interdisciplinar d'Educació Física i Educació Plàstica i Visual.
/
Activitats extraescolars
Blanca Ràmia Guillen, alumna de 1r de batxillerat de l'IES Joan Coromines, es va desplaçar el 20 d'abril a València, per rebre de mans del propi Conseller, Hble. Sr. Vicent Marzà, el Premi Extraordinari al rendiment acadèmic d'Educació Secundària Obligatòria de la Comunitat Valenciana.
Des d'aquí també li volem mostrar el nostre reconeixement pel seu esforç i actitud, sempre tan positiva. Continua així, Blanca!
/
Activitats extraescolars
Luís Carlos Pinto, alumne de 2n de batxillerat de l'IES Joan Coromines, va viatjar a Sevilla juntament amb altres dos seleccionats de la província de Castelló per participar en les Olimpíades Nacionals de Física el cap de setmana del 22 al 25 d'abril. A més de les proves que van realitzar dissabte, van destinar el diumenge a visitar la capital andalusa. Dilluns es celebrà un acte acadèmic en el que Luís fou premiat amb un Diploma de menció d'Honor en reconeixement al seu talent i esforç. Enhorabona!
/
Activitats extraescolars
[Veure més fotos] Un any més, l'associació Xarxa Educativa Solidària XARXES s'apropa a l'IES Joan Coromines per realitzar les campanyes de Sensibilització i Recollida de Fons. Tots els grups van acudir a la Sala d'Actes on XARXES va mostrar la materialització dels projectes del 2015: construcció de l'escola rural en la comunitat de Los Matuz al municipi de Matagalpa i el finançament de les Jornades de Formació del professorat de preescolar amb la contrapart Semillas de Aprendizaje SOL al municipi de Ciudad Dario; tots dos a Nicaragua. [Llegir més...]
/
Activitats extraescolars
[Veure fotos] Els alumnes de 2n d'ESO de l'IES Joan Coromines, acompanyats pels professors d'Educació Física Mensa Alonso i Javier Mateu, van visitar el passat dimecres 27 d'abril, l'espai a la natura de Saltapins de Morella. L'objectiu d'aquesta sortida va ser la realització d'un conjunt d'activitats relacionades amb la muntanya i la naturalesa on l'alumnat va aplicar aptituds i habilitats com la destresa, l'equilibri, la confiança, resistència, força, etc, on un dels principals objectius va ser l'experimentació de l'alumnat d'una activitat esportiva en la naturalesa a nivell bàsic.
/
Activitats extraescolars
[Veure fotos] El passat dimecres 20 d'abril va tindre lloc el lliurament dels premis corresponents al III CONCURS DE RELAT RÀPID I BREU, organitzat per l'IES Joan Coromines de Benicarló. L'acte va començar amb l'agraïment dels organitzadors a l'alumnat del centre que va participar en aquest certamen, així com també a l'AMPA del centre per haver contribuït econòmicament en els premis atorgats.
La dinàmica del concurs va ser la mateixa que en les edicions anteriors: l'alumnat havia d'improvisar, en un sol full, un relat en poc més de quaranta minuts, amb l'inconvenient afegit d'haver de fer-ho a partir d'una frase proposada en el mateix moment de començar el certamen. [Fes clic ací si vols saber els guanyadors i...]
/
Activitats extraescolars
[Veure fotos] Tres alumnes de l'Ies Joan Coromines George Constantin (4ESO), Maria Gonzalez i Alex Goran (2ESO), van viatjar fins l'IES Rodrigo Botet de Manises (València), per participar el passat divendres 15 d'abril de 2016, en la tercera edició de la competició de robots "ROBOTET". Allà, alumnes procedents d'arreu de la Comunitat Valenciana van presentar els seus robots. Robots en què han estat treballant durant el passat any i que ara havien de mostrar el que sabien fer. Hi havia tres competicions principals: [Llegir més...]
|